Citace podle ČSN ISO 690

Václavková, Tereza. Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů. Praha, 2019. Vedoucí práce Michal Andera.

Citace podle APA

Václavková, T., Andera, M., & Hrečka, M. (2019). Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů.

Styl Chicago

Václavková, Tereza, Michal Andera, and Marek Hrečka. Vliv Psychic Distance Na Nákupní Rozhodovací Proces české Generace Y Při Koupi Digitálních Produktů. 2019.

Citace podle MLA

Václavková, Tereza, Michal Andera, and Marek Hrečka. Vliv Psychic Distance Na Nákupní Rozhodovací Proces české Generace Y Při Koupi Digitálních Produktů. 2019.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích