Václavková, Tereza. Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů. Praha, 2019. Vedoucí práce Michal Andera.
Citace podle APAVáclavková, T., Andera, M., & Hrečka, M. (2019). Vliv psychic distance na nákupní rozhodovací proces české Generace Y při koupi digitálních produktů.
Styl ChicagoVáclavková, Tereza, Michal Andera, and Marek Hrečka. Vliv Psychic Distance Na Nákupní Rozhodovací Proces české Generace Y Při Koupi Digitálních Produktů. 2019.
Citace podle MLAVáclavková, Tereza, Michal Andera, and Marek Hrečka. Vliv Psychic Distance Na Nákupní Rozhodovací Proces české Generace Y Při Koupi Digitálních Produktů. 2019.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích