%0 Thesis %A Strašíková, Monika %E Pospíšil, Jan, 1983- %E Fiala, Roman %D 2019 %G Czech %T Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji %U https://insis.vse.cz/zp/65888/podrobnosti %U https://insis.vse.cz/zp/65888 %U https://insis.vse.cz/zp/65888/posudek/vedouci %U https://insis.vse.cz/zp/65888/posudek/oponent/65220 %X Diplomová práce je zaměřena na vliv informací na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice. Práce zkoumá spotřebitelské chování osob ve věkové kategorii 20–25 let a současně zjišťuje preference, názory a postoje konzumentů. Primárně se zaměřuje na problematiku racionality při spotřebě konkrétního nealkoholického nápoje. V diplomové práci jsou použity techniky marketingového výzkumu, a to dotazníkové šetření (n=113) a experiment (n =26) provedený na řízené degustaci 100 % pomerančových džusů. Výstupem práce je identifikace hlavních faktorů ovlivňující spotřební chování a ověření předpokladu racionality při spotřebě na trhu s nealkoholickými nápoji. Následujícím výstupem jsou pak návrhy a doporučení pro prodejce/ výrobce za účelem zvýšení prodeje.