Spurná, Nikola. Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment. Praha, 2020. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APASpurná, N., Zamykalová, M., & Gullová, S. (2020). Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment.
Styl ChicagoSpurná, Nikola, Miroslava Zamykalová, and Soňa Gullová. Vliv Země Původu Značek Na Nákupní Rozhodování Spotřebitele Se Zaměřením Na čokoládový Segment. 2020.
Citace podle MLASpurná, Nikola, Miroslava Zamykalová, and Soňa Gullová. Vliv Země Původu Značek Na Nákupní Rozhodování Spotřebitele Se Zaměřením Na čokoládový Segment. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích