Citace podle ČSN ISO 690

Svačina, Tomáš. Posouzení marketingové komunikace značky Sensodyne se zaměřením na generaci Z. Praha, 2020. Vedoucí práce Tomáš Sadílek.

Citace podle APA

Svačina, T., Sadílek, T., & Študentová, V. (2020). Posouzení marketingové komunikace značky Sensodyne se zaměřením na generaci Z.

Styl Chicago

Svačina, Tomáš, Tomáš Sadílek, and Vanda Študentová. Posouzení Marketingové Komunikace Značky Sensodyne Se Zaměřením Na Generaci Z. 2020.

Citace podle MLA

Svačina, Tomáš, Tomáš Sadílek, and Vanda Študentová. Posouzení Marketingové Komunikace Značky Sensodyne Se Zaměřením Na Generaci Z. 2020.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích