Nováková, Šárka. Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů. Praha, 2020. Vedoucí práce Olga Horová.
Citace podle APANováková, Š., Horová, O., & Borovičková, R. (2020). Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů.
Styl ChicagoNováková, Šárka, Olga Horová, and Radka Borovičková. Vnímání Luxusní Kosmetické Značky Biotherm Cílovou Skupinou Spotřebitelů. 2020.
Citace podle MLANováková, Šárka, Olga Horová, and Radka Borovičková. Vnímání Luxusní Kosmetické Značky Biotherm Cílovou Skupinou Spotřebitelů. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích