Citace podle ČSN ISO 690

Steinbartová, Kamila. Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence. Praha, 2020. Vedoucí práce Tomáš Sigmund.

Citace podle APA

Steinbartová, K., Sigmund, T., & Čermák, R. (2020). Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence.

Styl Chicago

Steinbartová, Kamila, Tomáš Sigmund, and Radim Čermák. Etický Pohled Na Personalizaci Reklamy S Využitím Umělé Inteligence. 2020.

Citace podle MLA

Steinbartová, Kamila, Tomáš Sigmund, and Radim Čermák. Etický Pohled Na Personalizaci Reklamy S Využitím Umělé Inteligence. 2020.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích