Citace podle ČSN ISO 690

Rajnohová, Natália. Stratégie ekologického marketingu a jeho vplyv na nákupné správanie zákazníkov. Praha, 2020. Vedoucí práce Jindřich Špička.

Citace podle APA

Rajnohová, N., Špička, J., & Karlíček, M. (2020). Stratégie ekologického marketingu a jeho vplyv na nákupné správanie zákazníkov.

Styl Chicago

Rajnohová, Natália, Jindřich Špička, and Miroslav Karlíček. Stratégie Ekologického Marketingu a Jeho Vplyv Na Nákupné Správanie Zákazníkov. 2020.

Citace podle MLA

Rajnohová, Natália, Jindřich Špička, and Miroslav Karlíček. Stratégie Ekologického Marketingu a Jeho Vplyv Na Nákupné Správanie Zákazníkov. 2020.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích