Marešová, Cristina. Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením. Praha, 2020. Vedoucí práce Zdeněk Vondra.
Citace podle APAMarešová, C., Vondra, Z., & Krsek, L. (2020). Online marketingové nástroje při zvyšování povědomí obchodu se značkovým oblečením.
Styl ChicagoMarešová, Cristina, Zdeněk Vondra, and Libor Krsek. Online Marketingové Nástroje Při Zvyšování Povědomí Obchodu Se Značkovým Oblečením. 2020.
Citace podle MLAMarešová, Cristina, Zdeněk Vondra, and Libor Krsek. Online Marketingové Nástroje Při Zvyšování Povědomí Obchodu Se Značkovým Oblečením. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích