Ivanová, Martina. Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach. Praha, 2020. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.
Citace podle APAIvanová, M., Zamazalová, M., & Hanus, J. (2020). Využitie firemnej filantropie pre posilňovanie hodnoty značky v reklamných agentúrach.
Styl ChicagoIvanová, Martina, Marcela Zamazalová, and Josef Hanus. Využitie Firemnej Filantropie Pre Posilňovanie Hodnoty Značky V Reklamných Agentúrach. 2020.
Citace podle MLAIvanová, Martina, Marcela Zamazalová, and Josef Hanus. Využitie Firemnej Filantropie Pre Posilňovanie Hodnoty Značky V Reklamných Agentúrach. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích