Veselá, Tereza. Vliv primárních skupin na průběh kupního rozhodovacího procesu a jeho využití v reklamě. Praha, 2020. Vedoucí práce Jan Koudelka.
Citace podle APAVeselá, T., Koudelka, J., & Fučíková, J. (2020). Vliv primárních skupin na průběh kupního rozhodovacího procesu a jeho využití v reklamě.
Styl ChicagoVeselá, Tereza, Jan Koudelka, and Jana Fučíková. Vliv Primárních Skupin Na Průběh Kupního Rozhodovacího Procesu a Jeho Využití V Reklamě. 2020.
Citace podle MLAVeselá, Tereza, Jan Koudelka, and Jana Fučíková. Vliv Primárních Skupin Na Průběh Kupního Rozhodovacího Procesu a Jeho Využití V Reklamě. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích