Citace podle ČSN ISO 690

Holub, Kryštof. Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek. Praha, 2020. Vedoucí práce Jiří Přibil.

Citace podle APA

Holub, K., Přibil, J., & Vašíčková, V. (2020). Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek.

Styl Chicago

Holub, Kryštof, Jiří Přibil, and Veronika Vašíčková. Dopad Placené Reklamy Na Facebooku a Instagramu Na Návštěvnost Webových Stránek. 2020.

Citace podle MLA

Holub, Kryštof, Jiří Přibil, and Veronika Vašíčková. Dopad Placené Reklamy Na Facebooku a Instagramu Na Návštěvnost Webových Stránek. 2020.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích