Holub, Kryštof. Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek. Praha, 2020. Vedoucí práce Jiří Přibil.
Citace podle APAHolub, K., Přibil, J., & Vašíčková, V. (2020). Dopad placené reklamy na Facebooku a Instagramu na návštěvnost webových stránek.
Styl ChicagoHolub, Kryštof, Jiří Přibil, and Veronika Vašíčková. Dopad Placené Reklamy Na Facebooku a Instagramu Na Návštěvnost Webových Stránek. 2020.
Citace podle MLAHolub, Kryštof, Jiří Přibil, and Veronika Vašíčková. Dopad Placené Reklamy Na Facebooku a Instagramu Na Návštěvnost Webových Stránek. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích