Dostál, Petr a kol. Marketingové řízení divadel: jak vnímají návštěvníci divadlo? Jak vnímá divadlo návštěvníky?. 1. vydání. Praha: Melandrium, 2015. 229 stran.
Dostál, P. (2015). Marketingové řízení divadel: Jak vnímají návštěvníci divadlo? Jak vnímá divadlo návštěvníky? (1. vydání.). Praha: Melandrium.
Styl ChicagoDostál, Petr. Marketingové řízení Divadel: Jak Vnímají Návštěvníci Divadlo? Jak Vnímá Divadlo Návštěvníky? 1. vydání. Praha: Melandrium, 2015.
Citace podle MLADostál, Petr. Marketingové řízení Divadel: Jak Vnímají Návštěvníci Divadlo? Jak Vnímá Divadlo Návštěvníky? 1. vydání. Praha: Melandrium, 2015.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích