Citace podle ČSN ISO 690

Jesenský, Daniel a kol. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Druhé vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. 506 stran. ISBN 978-80-271-1724-6.

Citace podle APA

Jesenský, D. (2020). Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing (Druhé vydání.). Praha: Grada Publishing.

Styl Chicago

Jesenský, Daniel. Marketingová Komunikace V Místě Prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing. Druhé vydání. Praha: Grada Publishing, 2020.

Citace podle MLA

Jesenský, Daniel. Marketingová Komunikace V Místě Prodeje: POP, POS, In-store, Shopper Marketing. Druhé vydání. Praha: Grada Publishing, 2020.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích