Hořejší, Karolína. Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair. Praha, 2020. Vedoucí práce Tomáš Sadílek.
Citace podle APAHořejší, K., Sadílek, T., & Volfová, J. (2020). Marketingové strategie nízkonákladových leteckých společností EasyJet a Ryanair.
Styl ChicagoHořejší, Karolína, Tomáš Sadílek, and Jitka Volfová. Marketingové Strategie Nízkonákladových Leteckých Společností EasyJet a Ryanair. 2020.
Citace podle MLAHořejší, Karolína, Tomáš Sadílek, and Jitka Volfová. Marketingové Strategie Nízkonákladových Leteckých Společností EasyJet a Ryanair. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích