Vosecká, Anastázie. Zhodnocení efektivity marketingových akcí obchodního řetězce z hlediska spotřebitele. Praha, 2020. Vedoucí práce Elvíra Čermáková.
Citace podle APAVosecká, A., Čermáková, E., & Průša, P. (2020). Zhodnocení efektivity marketingových akcí obchodního řetězce z hlediska spotřebitele.
Styl ChicagoVosecká, Anastázie, Elvíra Čermáková, and Přemysl Průša. Zhodnocení Efektivity Marketingových Akcí Obchodního řetězce Z Hlediska Spotřebitele. 2020.
Citace podle MLAVosecká, Anastázie, Elvíra Čermáková, and Přemysl Průša. Zhodnocení Efektivity Marketingových Akcí Obchodního řetězce Z Hlediska Spotřebitele. 2020.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích