Marketingový výzkum v udržitelném marketingovém managementu

Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Foret, Miroslav (Autor), Melas, Dávid, 1993- (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-271-1723-9
Rok: Praha : Grada, 2021
Vydání:První vydání
Témata:
On-line přístup:E-book

Internet

E-book
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 14027-V2 658.8FOR na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH volný výběr A 14027-V3 658.8FOR na 1 měsíc Dostupné
Knihovna FM JH studovna I A 14027-V1 658.8FOR prezenční Dostupné
Studovna JM F232553c 658.8FOR na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Knihovna Žižkov - sklad F232553a 658.8FOR na 1 měsíc
Již zadáno (vyřízený požadavek)
Nedostupné
 Rezervovat
Knihovna Žižkov - sklad F232553b 658.8FOR na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Studovna Žižkov F232553 658.8FOR krátkodobá Dostupné
 Objednat