Citace podle ČSN ISO 690

Švecová, Martina. Direct marketing: s rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací. Vydání první. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2020. 97 stran. Educopress. ISBN 978-80-7408-208-5.

Citace podle APA

Švecová, M. (2020). Direct marketing: S rozšířeným vydáním Podpora prodeje a Struktura marketingových komunikací (Vydání první.). Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s..

Styl Chicago

Švecová, Martina. Direct Marketing: S Rozšířeným Vydáním Podpora Prodeje a Struktura Marketingových Komunikací. Vydání první. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2020.

Citace podle MLA

Švecová, Martina. Direct Marketing: S Rozšířeným Vydáním Podpora Prodeje a Struktura Marketingových Komunikací. Vydání první. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2020.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích