Citace podle ČSN ISO 690

Gil, Carlos. Konec marketingu: ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích. První české vydání. Praha: Grada, 2021. 196 stran. ISBN 978-80-271-1296-8.

Citace podle APA

Gil, C., & Sýkorová, I. (2021). Konec marketingu: Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích (První české vydání.). Praha: Grada.

Styl Chicago

Gil, Carlos, and Ivana Sýkorová. Konec Marketingu: Ovládněte Trh Prostřednictvím Svých Zákazníků Na Sociálních Sítích. První české vydání. Praha: Grada, 2021.

Citace podle MLA

Gil, Carlos, and Ivana Sýkorová. Konec Marketingu: Ovládněte Trh Prostřednictvím Svých Zákazníků Na Sociálních Sítích. První české vydání. Praha: Grada, 2021.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích