Citace podle ČSN ISO 690

Sutherland, Rory. Alchymie: kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2021. 400 stran. Žádná velká věda. ISBN 978-80-7555-134-4.

Citace podle APA

Sutherland, R., & Lichtenberg, L. (2021). Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl (Vydání první.). V Brně: Jan Melvil Publishing.

Styl Chicago

Sutherland, Rory, and Lenka Lichtenberg. Alchymie: Kouzlo Značky a Podivuhodná Věda úspěchu Marketingových Nápadů, Které Nedávají Smysl. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2021.

Citace podle MLA

Sutherland, Rory, and Lenka Lichtenberg. Alchymie: Kouzlo Značky a Podivuhodná Věda úspěchu Marketingových Nápadů, Které Nedávají Smysl. Vydání první. V Brně: Jan Melvil Publishing, 2021.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích