Petrů, Naděžda a Kupec, Václav. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Třetí přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021. 91 stran. Educopress.
Petrů, N. (2021). Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody) (Třetí přepracované a doplněné vydání.). Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s..
Styl ChicagoPetrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Třetí přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021.
Citace podle MLAPetrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Třetí přepracované a doplněné vydání. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021.
Více o citacích