Citace podle ČSN ISO 690

Ráčková, Adéla. Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost. Praha, 2021. Vedoucí práce Filip Vencovský.

Citace podle APA

Ráčková, A., Vencovský, F., & Steinberger, J. (2021). Analýza hovorů s call centrem a dopad na zákaznickou zkušenost.

Styl Chicago

Ráčková, Adéla, Filip Vencovský, and Josef Steinberger. Analýza Hovorů S Call Centrem a Dopad Na Zákaznickou Zkušenost. 2021.

Citace podle MLA

Ráčková, Adéla, Filip Vencovský, and Josef Steinberger. Analýza Hovorů S Call Centrem a Dopad Na Zákaznickou Zkušenost. 2021.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích