Jak na digitální marketingovou strategii firmy

Podrobná bibliografie
Hlavní autoři: Semerádová, Tereza (Autor), Weinlich, Petr, 1976- (Autor), Švermová, Pavla, 1979- (Autor), Lamr, Marián, 1983- (Autor), Suková, Lenka (Autor), Míková, Ladislava (Autor), Dostál, Michal (Autor)
Typ dokumentu: Kniha
Jazyk:čeština
ISBN:978-80-7494-564-9
Rok: Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021
Vydání:Vydání 1.
Témata:
Informace o exemplářích
Umístění Sbírka Signatura Hřbetní štítek Poznámka Status Dostupnost
Knihovna FM JH volný výběr A 14522-V2 658.8SEM na 1 měsíc
Očekáváno 2022-10-24
Nedostupné
 Rezervovat
Knihovna FM JH studovna I A 14522-V1 658.8SEM prezenční Dostupné
Knihovna Žižkov - sklad F234623a 658.8SEM na 1 měsíc Dostupné
 Objednat
Studovna Žižkov F234623 658.8SEM krátkodobá Dostupné
 Objednat