Hall, Simon. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 363 stran.
Hall, S., & Bednarski, M. (2022). Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy (1. vydání.). V Brně: Lingea.
Styl ChicagoHall, Simon, and Martin Bednarski. Strategie B2B Digitálního Marketingu: Jak Využít Nové Business-to-business Strategie a Modely K Dosažení Růstu Firmy. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.
Citace podle MLAHall, Simon, and Martin Bednarski. Strategie B2B Digitálního Marketingu: Jak Využít Nové Business-to-business Strategie a Modely K Dosažení Růstu Firmy. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.
Více o citacích