Citace podle ČSN ISO 690

Hall, Simon. Strategie B2B digitálního marketingu: jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 363 stran. ISBN 978-80-7508-713-3.

Citace podle APA

Hall, S., & Bednarski, M. (2022). Strategie B2B digitálního marketingu: Jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy (1. vydání.). V Brně: Lingea.

Styl Chicago

Hall, Simon, and Martin Bednarski. Strategie B2B Digitálního Marketingu: Jak Využít Nové Business-to-business Strategie a Modely K Dosažení Růstu Firmy. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.

Citace podle MLA

Hall, Simon, and Martin Bednarski. Strategie B2B Digitálního Marketingu: Jak Využít Nové Business-to-business Strategie a Modely K Dosažení Růstu Firmy. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích