Kingsnorth, Simon. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 382 stran.
Kingsnorth, S., & Bednarski, M. (2022). Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (1. vydání.). V Brně: Lingea.
Styl ChicagoKingsnorth, Simon, and Martin Bednarski. Strategie Digitálního Marketingu: Komplexní Přístup K Budování Strategie Pro On-line Marketing. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.
Citace podle MLAKingsnorth, Simon, and Martin Bednarski. Strategie Digitálního Marketingu: Komplexní Přístup K Budování Strategie Pro On-line Marketing. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích