Citace podle ČSN ISO 690

Kingsnorth, Simon. Strategie digitálního marketingu: komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 382 stran. ISBN 978-80-7508-714-0.

Citace podle APA

Kingsnorth, S., & Bednarski, M. (2022). Strategie digitálního marketingu: Komplexní přístup k budování strategie pro on-line marketing (1. vydání.). V Brně: Lingea.

Styl Chicago

Kingsnorth, Simon, and Martin Bednarski. Strategie Digitálního Marketingu: Komplexní Přístup K Budování Strategie Pro On-line Marketing. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.

Citace podle MLA

Kingsnorth, Simon, and Martin Bednarski. Strategie Digitálního Marketingu: Komplexní Přístup K Budování Strategie Pro On-line Marketing. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích