Citace podle ČSN ISO 690

Atherton, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 268 stran. ISBN 978-80-7508-715-7.

Citace podle APA

Atherton, J., & Bednarski, M. (2022). Strategie sociálních médií: Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média (1. vydání.). V Brně: Lingea.

Styl Chicago

Atherton, Julie, and Martin Bednarski. Strategie Sociálních Médií: Praktický Průvodce Tvorbou Marketingové Strategie Pro Sociální Média. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.

Citace podle MLA

Atherton, Julie, and Martin Bednarski. Strategie Sociálních Médií: Praktický Průvodce Tvorbou Marketingové Strategie Pro Sociální Média. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích