Atherton, Julie. Strategie sociálních médií: praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022. 268 stran.
Atherton, J., & Bednarski, M. (2022). Strategie sociálních médií: Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média (1. vydání.). V Brně: Lingea.
Styl ChicagoAtherton, Julie, and Martin Bednarski. Strategie Sociálních Médií: Praktický Průvodce Tvorbou Marketingové Strategie Pro Sociální Média. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.
Citace podle MLAAtherton, Julie, and Martin Bednarski. Strategie Sociálních Médií: Praktický Průvodce Tvorbou Marketingové Strategie Pro Sociální Média. 1. vydání. V Brně: Lingea, 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích