Citace podle ČSN ISO 690

Formánková, Kateřina. Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice. Praha, 2023. Vedoucí práce Michal Novák.

Citace podle APA

Formánková, K., Novák, M., & Bažantová, S. (2023). Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice.

Styl Chicago

Formánková, Kateřina, Michal Novák, and Simona Bažantová. Vliv Marketingu Na Sociálních Sítích Na Loajalitu Ke Značce Generace Y V České Republice. 2023.

Citace podle MLA

Formánková, Kateřina, Michal Novák, and Simona Bažantová. Vliv Marketingu Na Sociálních Sítích Na Loajalitu Ke Značce Generace Y V České Republice. 2023.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích