Formánková, Kateřina. Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice. Praha, 2023. Vedoucí práce Michal Novák.
Citace podle APAFormánková, K., Novák, M., & Bažantová, S. (2023). Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice.
Styl ChicagoFormánková, Kateřina, Michal Novák, and Simona Bažantová. Vliv Marketingu Na Sociálních Sítích Na Loajalitu Ke Značce Generace Y V České Republice. 2023.
Citace podle MLAFormánková, Kateřina, Michal Novák, and Simona Bažantová. Vliv Marketingu Na Sociálních Sítích Na Loajalitu Ke Značce Generace Y V České Republice. 2023.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích