Citace podle ČSN ISO 690

Paděra, Filip. Genderové kontroverze v reklamě: Genderové stereotypy a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu. Praha, 2023. Vedoucí práce Petr Král.

Citace podle APA

Paděra, F., Král, P., & Henzl, J. (2023). Genderové kontroverze v reklamě: Genderové stereotypy a jejich vnímání spotřebitelem středoevropského trhu.

Styl Chicago

Paděra, Filip, Petr Král, and Jindřich Henzl. Genderové Kontroverze V Reklamě: Genderové Stereotypy a Jejich Vnímání Spotřebitelem Středoevropského Trhu. 2023.

Citace podle MLA

Paděra, Filip, Petr Král, and Jindřich Henzl. Genderové Kontroverze V Reklamě: Genderové Stereotypy a Jejich Vnímání Spotřebitelem Středoevropského Trhu. 2023.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích