Janigová, Klára. Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov. Praha, 2023. Vedoucí práce Blanka Bejdáková.
Citace podle APAJanigová, K., Bejdáková, B., & Scholz, P. (2023). Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov.
Styl ChicagoJanigová, Klára, Blanka Bejdáková, and Petr Scholz. Kvalita Služieb Vybraného Hotelového Reťazca Ako Motivačný Faktor Pre Opakované Pobyty Klientov. 2023.
Citace podle MLAJanigová, Klára, Blanka Bejdáková, and Petr Scholz. Kvalita Služieb Vybraného Hotelového Reťazca Ako Motivačný Faktor Pre Opakované Pobyty Klientov. 2023.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích