Citace podle ČSN ISO 690

Janigová, Klára. Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov. Praha, 2023. Vedoucí práce Blanka Bejdáková.

Citace podle APA

Janigová, K., Bejdáková, B., & Scholz, P. (2023). Kvalita služieb vybraného hotelového reťazca ako motivačný faktor pre opakované pobyty klientov.

Styl Chicago

Janigová, Klára, Blanka Bejdáková, and Petr Scholz. Kvalita Služieb Vybraného Hotelového Reťazca Ako Motivačný Faktor Pre Opakované Pobyty Klientov. 2023.

Citace podle MLA

Janigová, Klára, Blanka Bejdáková, and Petr Scholz. Kvalita Služieb Vybraného Hotelového Reťazca Ako Motivačný Faktor Pre Opakované Pobyty Klientov. 2023.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích