Citace podle ČSN ISO 690

Lukeš, Richard. Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B. Praha, 2023. Vedoucí práce Tomáš Kincl.

Citace podle APA

Lukeš, R., Kincl, T., & Šimůnková, K. (2023). Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B.

Styl Chicago

Lukeš, Richard, Tomáš Kincl, and Klára Šimůnková. Faktory Ovlivňující Efektivitu Obsahového Marketingu Na Sociální Síti Linked-In V Segmentu B2B. 2023.

Citace podle MLA

Lukeš, Richard, Tomáš Kincl, and Klára Šimůnková. Faktory Ovlivňující Efektivitu Obsahového Marketingu Na Sociální Síti Linked-In V Segmentu B2B. 2023.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích