Lukeš, Richard. Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B. Praha, 2023. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APALukeš, R., Kincl, T., & Šimůnková, K. (2023). Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B.
Styl ChicagoLukeš, Richard, Tomáš Kincl, and Klára Šimůnková. Faktory Ovlivňující Efektivitu Obsahového Marketingu Na Sociální Síti Linked-In V Segmentu B2B. 2023.
Citace podle MLALukeš, Richard, Tomáš Kincl, and Klára Šimůnková. Faktory Ovlivňující Efektivitu Obsahového Marketingu Na Sociální Síti Linked-In V Segmentu B2B. 2023.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích