Nguyenová, Thi Kim Anh. Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix. Praha, 2023. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.
Citace podle APANguyenová, T. K. A., Zamazalová, M., & Vávra, O. (2023). Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix.
Styl ChicagoNguyenová, Thi Kim Anh, Marcela Zamazalová, and Oldřich Vávra. Faktory Ovlivňující Nákupní Chování Spotřebitele Vůči Značce Felix. 2023.
Citace podle MLANguyenová, Thi Kim Anh, Marcela Zamazalová, and Oldřich Vávra. Faktory Ovlivňující Nákupní Chování Spotřebitele Vůči Značce Felix. 2023.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích