Citace podle ČSN ISO 690

Karlíček, Miroslav a kol. Role marketingu ve firmách: hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. 98 stran. ISBN 978-80-87500-56-9.

Citace podle APA

Karlíček, M. (2014). Role marketingu ve firmách: Hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení (1. vydání.). Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM.

Styl Chicago

Karlíček, Miroslav. Role Marketingu Ve Firmách: Hlavní Problémy, Jejich Příčiny a Možné Cesty řešení. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014.

Citace podle MLA

Karlíček, Miroslav. Role Marketingu Ve Firmách: Hlavní Problémy, Jejich Příčiny a Možné Cesty řešení. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích