Karlíček, Miroslav a kol. Role marketingu ve firmách: hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014. 98 stran.
Karlíček, M. (2014). Role marketingu ve firmách: Hlavní problémy, jejich příčiny a možné cesty řešení (1. vydání.). Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM.
Styl ChicagoKarlíček, Miroslav. Role Marketingu Ve Firmách: Hlavní Problémy, Jejich Příčiny a Možné Cesty řešení. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014.
Citace podle MLAKarlíček, Miroslav. Role Marketingu Ve Firmách: Hlavní Problémy, Jejich Příčiny a Možné Cesty řešení. 1. vydání. Zlín: Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích