Citace podle ČSN ISO 690

Backhaus, Klaus. Industriegütermarketing: Grundlagen des Business-to-Business-Marketings [online]. 10th ed. München: Franz Vahlen, 2014, {copy}2014.. Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften [cit. 2025-06-23]. ISBN 9783800647644. Dostupné z: https://ebookcentral.proquest.com/lib/vsep/detail.action?docID=6991048.

Citace podle APA

Backhaus, K., & Voeth, M. (2014). Industriegütermarketing: Grundlagen des Business-to-Business-Marketings (10th ed.). München: Franz Vahlen.

Styl Chicago

Backhaus, Klaus., and Markus Voeth. Industriegütermarketing: Grundlagen Des Business-to-Business-Marketings. 10th ed. München: Franz Vahlen, 2014.

Citace podle MLA

Backhaus, Klaus., and Markus Voeth. Industriegütermarketing: Grundlagen Des Business-to-Business-Marketings. 10th ed. München: Franz Vahlen, 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích