Citace podle ČSN ISO 690

Trnka, Pavel. Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele. Praha, 2023. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Trnka, P., Koudelka, J., & Strauss, J. (2023). Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele.

Styl Chicago

Trnka, Pavel, Jan Koudelka, and Jakub Strauss. Návrh Marketingových Strategií Pro Zelený čaj: Analýza a Modifikace Kupního Rozhodování Spotřebitele. 2023.

Citace podle MLA

Trnka, Pavel, Jan Koudelka, and Jakub Strauss. Návrh Marketingových Strategií Pro Zelený čaj: Analýza a Modifikace Kupního Rozhodování Spotřebitele. 2023.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích