Trnka, Pavel. Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele. Praha, 2023. Vedoucí práce Jan Koudelka.
Citace podle APATrnka, P., Koudelka, J., & Strauss, J. (2023). Návrh marketingových strategií pro zelený čaj: Analýza a modifikace kupního rozhodování spotřebitele.
Styl ChicagoTrnka, Pavel, Jan Koudelka, and Jakub Strauss. Návrh Marketingových Strategií Pro Zelený čaj: Analýza a Modifikace Kupního Rozhodování Spotřebitele. 2023.
Citace podle MLATrnka, Pavel, Jan Koudelka, and Jakub Strauss. Návrh Marketingových Strategií Pro Zelený čaj: Analýza a Modifikace Kupního Rozhodování Spotřebitele. 2023.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích