Plachá, Zuzana. Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron. Praha, 2024. Vedoucí práce Antonín Pavlíček.
Citace podle APAPlachá, Z., Pavlíček, A., & Levá, K. (2024). Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: Případová studie firmy NFCtron.
Styl ChicagoPlachá, Zuzana, Antonín Pavlíček, and Klára Levá. Digitální Marketingová Strategie Pro Rozvoj Online Ticketingu: Případová Studie Firmy NFCtron. 2024.
Citace podle MLAPlachá, Zuzana, Antonín Pavlíček, and Klára Levá. Digitální Marketingová Strategie Pro Rozvoj Online Ticketingu: Případová Studie Firmy NFCtron. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích