Citace podle ČSN ISO 690

Ježková, Nikola. Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?. Praha, 2024. Vedoucí práce Jan Pospíšil.

Citace podle APA

Ježková, N., Pospíšil, J., & Kincl, T. (2024). Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?

Styl Chicago

Ježková, Nikola, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Značka a Pět Rozměrů Osobnosti: Logo Produktu Jako Důmyslný Nástroj Sebevyjádření či Masivní štít Před Okolním Světem? 2024.

Citace podle MLA

Ježková, Nikola, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Značka a Pět Rozměrů Osobnosti: Logo Produktu Jako Důmyslný Nástroj Sebevyjádření či Masivní štít Před Okolním Světem? 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích