Ježková, Nikola. Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?. Praha, 2024. Vedoucí práce Jan Pospíšil.
Citace podle APAJežková, N., Pospíšil, J., & Kincl, T. (2024). Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Styl ChicagoJežková, Nikola, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Značka a Pět Rozměrů Osobnosti: Logo Produktu Jako Důmyslný Nástroj Sebevyjádření či Masivní štít Před Okolním Světem? 2024.
Citace podle MLAJežková, Nikola, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Značka a Pět Rozměrů Osobnosti: Logo Produktu Jako Důmyslný Nástroj Sebevyjádření či Masivní štít Před Okolním Světem? 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích