Citace podle ČSN ISO 690

Simanenkov, Egor. Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu. Praha, 2024. Vedoucí práce Michal Novák.

Citace podle APA

Simanenkov, E., Novák, M., & Přibil, J. (2024). Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu.

Styl Chicago

Simanenkov, Egor, Michal Novák, and Jiří Přibil. Vliv Závisti, Sociální Přítomnosti a Sebediskrepance Na Postoj Ke Značce Ve Sféře Influencer Marketingu. 2024.

Citace podle MLA

Simanenkov, Egor, Michal Novák, and Jiří Přibil. Vliv Závisti, Sociální Přítomnosti a Sebediskrepance Na Postoj Ke Značce Ve Sféře Influencer Marketingu. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích