Simanenkov, Egor. Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu. Praha, 2024. Vedoucí práce Michal Novák.
Citace podle APASimanenkov, E., Novák, M., & Přibil, J. (2024). Vliv závisti, sociální přítomnosti a sebediskrepance na postoj ke značce ve sféře influencer marketingu.
Styl ChicagoSimanenkov, Egor, Michal Novák, and Jiří Přibil. Vliv Závisti, Sociální Přítomnosti a Sebediskrepance Na Postoj Ke Značce Ve Sféře Influencer Marketingu. 2024.
Citace podle MLASimanenkov, Egor, Michal Novák, and Jiří Přibil. Vliv Závisti, Sociální Přítomnosti a Sebediskrepance Na Postoj Ke Značce Ve Sféře Influencer Marketingu. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích