Dandová, Natálie. Vliv sponzoringu instagramového příspěvku na vnímanou důvěryhodnost zdroje. Praha, 2024. Vedoucí práce Michal Novák.
Citace podle APADandová, N., Novák, M., & Bažantová, S. (2024). Vliv sponzoringu instagramového příspěvku na vnímanou důvěryhodnost zdroje.
Styl ChicagoDandová, Natálie, Michal Novák, and Simona Bažantová. Vliv Sponzoringu Instagramového Příspěvku Na Vnímanou Důvěryhodnost Zdroje. 2024.
Citace podle MLADandová, Natálie, Michal Novák, and Simona Bažantová. Vliv Sponzoringu Instagramového Příspěvku Na Vnímanou Důvěryhodnost Zdroje. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích