Babjáková, Julie. Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka. Praha, 2024. Vedoucí práce Přemysl Průša.
Citace podle APABabjáková, J., Průša, P., & Šenkárčin, V. (2024). Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka.
Styl ChicagoBabjáková, Julie, Přemysl Průša, and Viktorie Šenkárčin. Udržitelná Marketingová Strategie Společnosti Havlíkova Přírodní Apotéka. 2024.
Citace podle MLABabjáková, Julie, Přemysl Průša, and Viktorie Šenkárčin. Udržitelná Marketingová Strategie Společnosti Havlíkova Přírodní Apotéka. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích