Semeráková, Kristýna. Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina). Praha, 2024. Vedoucí práce Přemysl Průša.
Citace podle APASemeráková, K., Průša, P., & Němeček, D. (2024). Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina).
Styl ChicagoSemeráková, Kristýna, Přemysl Průša, and Daniel Němeček. Marketingové Strategie Kavárenského řetězce The Miners Pro Vstup Na Nový Trh (Žilina). 2024.
Citace podle MLASemeráková, Kristýna, Přemysl Průša, and Daniel Němeček. Marketingové Strategie Kavárenského řetězce The Miners Pro Vstup Na Nový Trh (Žilina). 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích