Citace podle ČSN ISO 690

Brotánková, Nikol. Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce. Praha, 2024. Vedoucí práce Radek Tahal.

Citace podle APA

Brotánková, N., Tahal, R., & Pravda, J. (2024). Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce.

Styl Chicago

Brotánková, Nikol, Radek Tahal, and Jiří Pravda. Vliv Principů Nedostatku Jako Marketingových Taktik Na Nákupní Rozhodování Mladé Generace V Kontextu E-commerce. 2024.

Citace podle MLA

Brotánková, Nikol, Radek Tahal, and Jiří Pravda. Vliv Principů Nedostatku Jako Marketingových Taktik Na Nákupní Rozhodování Mladé Generace V Kontextu E-commerce. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích