Brotánková, Nikol. Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce. Praha, 2024. Vedoucí práce Radek Tahal.
Citace podle APABrotánková, N., Tahal, R., & Pravda, J. (2024). Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce.
Styl ChicagoBrotánková, Nikol, Radek Tahal, and Jiří Pravda. Vliv Principů Nedostatku Jako Marketingových Taktik Na Nákupní Rozhodování Mladé Generace V Kontextu E-commerce. 2024.
Citace podle MLABrotánková, Nikol, Radek Tahal, and Jiří Pravda. Vliv Principů Nedostatku Jako Marketingových Taktik Na Nákupní Rozhodování Mladé Generace V Kontextu E-commerce. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích