Rájková, Martina. Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci. Praha, 2024. Vedoucí práce Renata Lukášová.
Citace podle APARájková, M., Lukášová, R., & Janeček, P. (2024). Evaluace koncepce značky Czech Specials v kontextu gastroturistiky v ČR a komparace s dalšími vybranými gastronomickými značkami a průvodci.
Styl ChicagoRájková, Martina, Renata Lukášová, and Petr Janeček. Evaluace Koncepce Značky Czech Specials V Kontextu Gastroturistiky V ČR a Komparace S Dalšími Vybranými Gastronomickými Značkami a Průvodci. 2024.
Citace podle MLARájková, Martina, Renata Lukášová, and Petr Janeček. Evaluace Koncepce Značky Czech Specials V Kontextu Gastroturistiky V ČR a Komparace S Dalšími Vybranými Gastronomickými Značkami a Průvodci. 2024.
Více o citacích