Citace podle ČSN ISO 690

Baranichenko, Ekaterina. Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro. Praha, 2024. Vedoucí práce Alžbeta Gburíková.

Citace podle APA

Baranichenko, E., Gburíková, A., & Božková, K. (2024). Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: Případové studie Loro Oro.

Styl Chicago

Baranichenko, Ekaterina, Alžbeta Gburíková, and Karolína Božková. Influencer Marketing Jako Nástroj Marketingové Komunikace: Případové Studie Loro Oro. 2024.

Citace podle MLA

Baranichenko, Ekaterina, Alžbeta Gburíková, and Karolína Božková. Influencer Marketing Jako Nástroj Marketingové Komunikace: Případové Studie Loro Oro. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích