Baranichenko, Ekaterina. Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: případové studie Loro Oro. Praha, 2024. Vedoucí práce Alžbeta Gburíková.
Citace podle APABaranichenko, E., Gburíková, A., & Božková, K. (2024). Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace: Případové studie Loro Oro.
Styl ChicagoBaranichenko, Ekaterina, Alžbeta Gburíková, and Karolína Božková. Influencer Marketing Jako Nástroj Marketingové Komunikace: Případové Studie Loro Oro. 2024.
Citace podle MLABaranichenko, Ekaterina, Alžbeta Gburíková, and Karolína Božková. Influencer Marketing Jako Nástroj Marketingové Komunikace: Případové Studie Loro Oro. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích