Málková, Šárka. Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli. Praha, 2024. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.
Citace podle APAMálková, Š., Zamazalová, M., & Koudelka, J. (2024). Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli.
Styl ChicagoMálková, Šárka, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Vliv Marketingové Strategie Na Vnímání Značky LEGO® Dospělými Spotřebiteli. 2024.
Citace podle MLAMálková, Šárka, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Vliv Marketingové Strategie Na Vnímání Značky LEGO® Dospělými Spotřebiteli. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích