Citace podle ČSN ISO 690

Málková, Šárka. Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli. Praha, 2024. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.

Citace podle APA

Málková, Š., Zamazalová, M., & Koudelka, J. (2024). Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli.

Styl Chicago

Málková, Šárka, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Vliv Marketingové Strategie Na Vnímání Značky LEGO® Dospělými Spotřebiteli. 2024.

Citace podle MLA

Málková, Šárka, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Vliv Marketingové Strategie Na Vnímání Značky LEGO® Dospělými Spotřebiteli. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích