Citace podle ČSN ISO 690

Štětkařová, Natálie. Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí. Praha, 2024. Vedoucí práce Tomáš Kincl.

Citace podle APA

Štětkařová, N., Kincl, T., & Gunina, D. (2024). Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí.

Styl Chicago

Štětkařová, Natálie, Tomáš Kincl, and Daria Gunina. Vliv Formy Reklamního Sdělení Na Nákupní Záměr Spotřebitele S Ohledem Na Postoj Spotřebitele K životnímu Prostředí. 2024.

Citace podle MLA

Štětkařová, Natálie, Tomáš Kincl, and Daria Gunina. Vliv Formy Reklamního Sdělení Na Nákupní Záměr Spotřebitele S Ohledem Na Postoj Spotřebitele K životnímu Prostředí. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích