Štětkařová, Natálie. Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí. Praha, 2024. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APAŠtětkařová, N., Kincl, T., & Gunina, D. (2024). Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí.
Styl ChicagoŠtětkařová, Natálie, Tomáš Kincl, and Daria Gunina. Vliv Formy Reklamního Sdělení Na Nákupní Záměr Spotřebitele S Ohledem Na Postoj Spotřebitele K životnímu Prostředí. 2024.
Citace podle MLAŠtětkařová, Natálie, Tomáš Kincl, and Daria Gunina. Vliv Formy Reklamního Sdělení Na Nákupní Záměr Spotřebitele S Ohledem Na Postoj Spotřebitele K životnímu Prostředí. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích