Lebedová, Eva. Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav, 2015. 106 stran. Monografie; svazek č. 14.
Lebedová, E. (2015). Od lokálních mítinků k politickému marketingu: Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní (1. vydání.). Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav.
Styl ChicagoLebedová, Eva. Od Lokálních Mítinků K Politickému Marketingu: Teorie a Vývoj Politické Komunikace a Volebních Kampaní. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav, 2015.
Citace podle MLALebedová, Eva. Od Lokálních Mítinků K Politickému Marketingu: Teorie a Vývoj Politické Komunikace a Volebních Kampaní. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav, 2015.
Více o citacích