Citace podle ČSN ISO 690

Lebedová, Eva. Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav, 2015. 106 stran. Monografie; svazek č. 14. ISBN 80-210-3800-4.

Citace podle APA

Lebedová, E. (2015). Od lokálních mítinků k politickému marketingu: Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní (1. vydání.). Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav.

Styl Chicago

Lebedová, Eva. Od Lokálních Mítinků K Politickému Marketingu: Teorie a Vývoj Politické Komunikace a Volebních Kampaní. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav, 2015.

Citace podle MLA

Lebedová, Eva. Od Lokálních Mítinků K Politickému Marketingu: Teorie a Vývoj Politické Komunikace a Volebních Kampaní. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, Mezinárodní politologický ústav, 2015.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích