Citace podle ČSN ISO 690

Chapman, Chris. a Feit, Elea McDonnell. R For Marketing Research and Analytics [online]. 2nd ed. 2019. Cham: Springer International Publishing, 2019. Use R! [cit. 2025-06-24]. ISBN 9783030143169. Dostupné z: https://login.zdroje.vse.cz/login?url=https://doi.org/10.1007/978-3-030-14316-9.

Citace podle APA

Chapman, C., & Feit, E. M. (2019). R For Marketing Research and Analytics (2nd ed. 2019.). Cham: Springer International Publishing : Imprint: Springer.

Styl Chicago

Chapman, Chris., and Elea McDonnell Feit. R For Marketing Research and Analytics. 2nd ed. 2019. Cham: Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2019.

Citace podle MLA

Chapman, Chris., and Elea McDonnell Feit. R For Marketing Research and Analytics. 2nd ed. 2019. Cham: Springer International Publishing : Imprint: Springer, 2019.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích