Kotler, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Třetí, upravené a doplněné vydání. Praha: Victoria Publishing, 1997. xxvii, 789 stran.
Kotler, P., Dolanský, V., Bursíková, D., Bartoš, A., Indruch, I., Kvapil, K., & Nováková, J. (1997). Marketing management: Analýza, plánování, realizace a kontrola (Třetí, upravené a doplněné vydání.). Praha: Victoria Publishing : East Publishing.
Styl ChicagoKotler, Philip, Václav Dolanský, Dana Bursíková, Aleš Bartoš, Igor Indruch, Karel Kvapil, and Jana Nováková. Marketing Management: Analýza, Plánování, Realizace a Kontrola. Třetí, upravené a doplněné vydání. Praha: Victoria Publishing : East Publishing, 1997.
Citace podle MLAKotler, Philip, et al. Marketing Management: Analýza, Plánování, Realizace a Kontrola. Třetí, upravené a doplněné vydání. Praha: Victoria Publishing : East Publishing, 1997.
Více o citacích