Citace podle ČSN ISO 690

Kotler, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Třetí, upravené a doplněné vydání. Praha: Victoria Publishing, 1997. xxvii, 789 stran. ISBN 80-7187-141-9.

Citace podle APA

Kotler, P., Dolanský, V., Bursíková, D., Bartoš, A., Indruch, I., Kvapil, K., & Nováková, J. (1997). Marketing management: Analýza, plánování, realizace a kontrola (Třetí, upravené a doplněné vydání.). Praha: Victoria Publishing : East Publishing.

Styl Chicago

Kotler, Philip, Václav Dolanský, Dana Bursíková, Aleš Bartoš, Igor Indruch, Karel Kvapil, and Jana Nováková. Marketing Management: Analýza, Plánování, Realizace a Kontrola. Třetí, upravené a doplněné vydání. Praha: Victoria Publishing : East Publishing, 1997.

Citace podle MLA

Kotler, Philip, et al. Marketing Management: Analýza, Plánování, Realizace a Kontrola. Třetí, upravené a doplněné vydání. Praha: Victoria Publishing : East Publishing, 1997.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích