Šimonovská, Veronika. Vnímání marketingového obsahu na sociálních sítích vytvořeného generativní umělou inteligencí. Praha, 2024. Vedoucí práce Václav Stříteský.
Citace podle APAŠimonovská, V., Stříteský, V., & Peterková, M. (2024). Vnímání marketingového obsahu na sociálních sítích vytvořeného generativní umělou inteligencí.
Styl ChicagoŠimonovská, Veronika, Václav Stříteský, and Michaela Peterková. Vnímání Marketingového Obsahu Na Sociálních Sítích Vytvořeného Generativní Umělou Inteligencí. 2024.
Citace podle MLAŠimonovská, Veronika, Václav Stříteský, and Michaela Peterková. Vnímání Marketingového Obsahu Na Sociálních Sítích Vytvořeného Generativní Umělou Inteligencí. 2024.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích