Citace podle ČSN ISO 690

Šimonovská, Veronika. Vnímání marketingového obsahu na sociálních sítích vytvořeného generativní umělou inteligencí. Praha, 2024. Vedoucí práce Václav Stříteský.

Citace podle APA

Šimonovská, V., Stříteský, V., & Peterková, M. (2024). Vnímání marketingového obsahu na sociálních sítích vytvořeného generativní umělou inteligencí.

Styl Chicago

Šimonovská, Veronika, Václav Stříteský, and Michaela Peterková. Vnímání Marketingového Obsahu Na Sociálních Sítích Vytvořeného Generativní Umělou Inteligencí. 2024.

Citace podle MLA

Šimonovská, Veronika, Václav Stříteský, and Michaela Peterková. Vnímání Marketingového Obsahu Na Sociálních Sítích Vytvořeného Generativní Umělou Inteligencí. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích