Citace podle ČSN ISO 690

Ganbayar, Namuundari. Sociální média jako hlavní marketingový nástroj korejské pekárny v Praze. Praha, 2024. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Ganbayar, N., Koudelka, J., & Vávra, O. (2024). Sociální média jako hlavní marketingový nástroj korejské pekárny v Praze.

Styl Chicago

Ganbayar, Namuundari, Jan Koudelka, and Oldřich Vávra. Sociální Média Jako Hlavní Marketingový Nástroj Korejské Pekárny V Praze. 2024.

Citace podle MLA

Ganbayar, Namuundari, Jan Koudelka, and Oldřich Vávra. Sociální Média Jako Hlavní Marketingový Nástroj Korejské Pekárny V Praze. 2024.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích