Citace podle APA
Palenčárová, E. M., Průša, P., & Postler, M. (2025). Nekalé marketingové praktiky alebo skutočná transparentnosť?: Marketingové trendy v kozmetickom priemysle po pandémii COVID-19 a ich vplyv na spotrebiteľské správanie.
Styl ChicagoPalenčárová, Ema Mária, Přemysl Průša, and Milan Postler. Nekalé Marketingové Praktiky Alebo Skutočná Transparentnosť?: Marketingové Trendy V Kozmetickom Priemysle Po Pandémii COVID-19 a Ich Vplyv Na Spotrebiteľské Správanie. 2025.
Citace podle MLAPalenčárová, Ema Mária, Přemysl Průša, and Milan Postler. Nekalé Marketingové Praktiky Alebo Skutočná Transparentnosť?: Marketingové Trendy V Kozmetickom Priemysle Po Pandémii COVID-19 a Ich Vplyv Na Spotrebiteľské Správanie. 2025.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích